مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

مادرانه

هفته‌سخت

1394/8/29 1:38
نویسنده : zarrin
110 بازدید
اشتراک گذاری

سلام‌دلبندای‌مامان

مهرادومهبدعزیزم‌ما‌هفته‌سختی‌روداشتیم،شنبه‌مهرادموبردم‌دندانپزشکی‌خیلی‌اذیت‌شد،فرداصبحشم

رفتیم‌کلاس‌زبان،اماخیلی‌بی‌حال‌بود،فهمیدم‌که‌یه‌خبرای‌بدی‌توراهه،تا‌اینکه‌بعدازظهرتب‌شدیدواستفراغو...

فرداشم‌که‌مهبدکوچولومریض‌شدو‌خیلی‌بی‌حال‌بود،بعدشم‌که‌رفتیم‌ارتوپدی‌واونجاهم‌کلی‌دپرس‌شدم

واما‌تاهنوزاین‌بیماری‌ادامه‌داره‌ومهرادجونم‌امروزهیچی‌نخوردو‌فقط‌گریه‌وبی‌قراری،مهبدعزیزم‌کمی

بهتره‌،اما‌هنوزخوب‌نشده‌ومنم‌که‌یه‌هفتست‌نمیخوابم‌وبعدازکلی‌استرس‌‌تازه‌به‌فکرعمل‌یکشنبه‌مهرادم

که‌نمیدونم‌با‌این‌همه‌التهاب‌گلوانجام‌میشه؟واینکه‌خیلی‌ضعیف‌شدین‌تواین‌یه‌هفته‌وبعدش‌نمیدونم

چی‌بشه‌واینم‌ازمن‌که‌درحال‌حاضریه‌مادرخسته‌وغمگینم‌باکلی‌فکروکارکه‌توسرمه‌اما‌با‌این‌ترافیک

بیماری‌هاهمیشه‌عقب‌میافته،دلم‌میخوادبرای‌روزاتون‌برنامه‌ریزی‌کنم‌تاهر‌روزیه‌بازی‌خوب‌انجام‌بدیم

اما‌فعلا‌که‌داریم‌باسختیها‌دست‌وپنجه‌نرم‌میکنیم‌وخودمم‌موندم‌چطور‌دوام‌اوردم‌تواین‌همه‌مشکلات

پسرای‌گلم‌درهرصورت‌این‌روزاهم‌میگذره‌ومن‌باچشم‌حیران‌که‌هنوزکارایی‌داشتم‌وانجام‌نشده،هنوز

فرصت‌نکردم‌با‌بچه‌هام‌بچگی‌کنم‌ویه‌دل‌سیرشادبشم،هنوزخستم‌ومحتاج‌یه‌ساعت‌خواب‌راحت،این

روزا‌میگذره‌اماباگذشتشون‌دارم‌عقب‌میافتم‌از‌کارایی‌که‌باید‌انجام‌میدادم،خداخودش‌میدونه‌چرا‌این‌همه

درگیرم‌ومهرادعزیزم‌هم‌کمی‌بزرگترشه‌میفهمه‌که‌چرامامانش‌این‌همه‌دلواپس‌ومشغوله،وامامهبدعزیزم

میدونم‌که‌سهم‌تو‌ازروزهاوهفته‌ها‌تنهایی‌شده‌عزیزمادر،بیاید‌دعاکنیم‌که‌خداهمه‌ی‌‌نی‌نیهاروسلامت‌نگه‌داره

ومریضاشوهم‌شفابده،که‌دل‌مادرایی‌مثل‌منم‌شادشه‌وکمترازغصه‌هابشکنه.

دوستون‌دارم‌مردکوچولوهای‌نازنینم.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد