مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

مادرانه

گم‌‌شدن‌من‌ومهراد...

1394/5/13 1:46
نویسنده : zarrin
666 بازدید
اشتراک گذاری

اینکه‌من‌کلا‌توجهت‌یابی‌ادم‌بی‌استعدادی‌هستم‌وبارصدممه‌که‌گم‌میشم‌‌برهمگان‌‌واضح‌ومبرهن‌است،امااااااااااااا

بار‌اولی‌بود‌که‌بعدازمادرشدنم‌گم‌شدم،بعدازچهارساعت‌رانندگی‌واز‌این‌اتوبان‌به‌اون‌اتوبان‌رفتن‌بالاخره‌رسیدم‌خونه

طفلکی‌مهراد‌توماشین‌کلافه‌شده‌بود،واسه‌نیم‌ساعت‌کلاسش‌چهارساعت‌توراه‌بود،به‌قدری‌عذاب‌وجدان‌داشتم

که‌اگه‌میگفت‌مامان‌خنگم‌بمیر،میمردم،اماهرچی‌‌مسیریابیم‌بده،خداییش‌رانندگیم‌عاااااااالیه،اماچه‌فایده‌...

خلاصه‌این‌که‌مهرادیه‌دوروزی‌خوابیدتاخستگیش‌دربره،مامانمم‌سفارش‌کرد‌حتماجی‌پی‌اس‌بخرم،سی‌لیتر

بنزین‌سوزوندم‌که‌هیچ‌چی،کلی‌هم‌حرص‌خوردم‌که‌مهرادواین‌همه‌اذیت‌کردم،درس‌عبرتی‌شدبرام‌که‌دیگه

وقتشه‌شرق‌وغرب‌وشمال‌وجنوب‌ویاد‌بگیرم،اگه‌خدا‌بخواد‌ایشاله،مهرادجونم‌این‌روزویادم‌نمیره‌هیچ‌وقت

امیدوارم‌دیگه‌تکرارنشه،شماهم‌مامانوببخش‌که‌این‌همه‌اذیتت‌کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رویــــا
13 مرداد 94 3:15
عزیزممممم.خب چه عیبی داره در عوض مامانی رانندگیش عالیه و از هر بابت مراقب فندگی عزیزشه...عزیزم خودتو ناراحت نکن مهراد جونم مامانی محربونی داری گلم مراقب خوبیهاش باش عسلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد