مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

مادرانه

مهرادیعنی‌زیبایی‌بخش...

1393/10/14 0:48
نویسنده : zarrin
110 بازدید
اشتراک گذاری

برای‌مهرادم

تویی‌قراراین‌شبهای‌نا‌ارام/من‌ازخیال‌شیرین‌توبیدارم

توازسپیده‌پاک‌صبحگاهی

توازخدا

توازافتاب

توازکرانه‌دریای‌مهر‌روییدی

توازطواف‌نسیم‌پی‌کعبه‌چمن

تو‌تاروپودمهرومن‌نیاز

چراغ‌راه‌توسبزوراه‌من‌تاریک

توسرواین‌باغی‌ودست‌من‌درخاک

توای‌نماهنگ‌اهنگ‌بی‌کلام/من‌اهنگ‌یک‌حزن‌ناتمام....

عزیزترین‌سهم‌من‌ازدنیا،این‌شعروخیلی‌سال‌پیش‌گفتم‌برات‌کامل‌ننوشتم،نمیدونم‌چرا‌امشب‌‌به‌عشق‌شما

مدام‌زمزمش‌میکردم،گاهی‌وقتا‌فکرمیکنم‌تمام‌عشق‌دنیا‌توسینه‌من‌فقط‌‌واسه‌مهرادم‌میتپه،دوست‌دارم

یه‌جورمتفاوت،خیلی‌خاص،غیرازمهرمادرفرزندی‌یه‌عشق‌دیگه‌ای‌بهت‌دارم،خدا‌اینقدرتوروعزیزکرده

که‌حس‌میکنم‌دیگه‌بالاترازاین‌دوست‌داشتن‌نمیشه،خیلیا‌ازم‌‌میپرسن‌چرااینقدربی‌اندازه‌عاشق‌مهرادی؟

امافقط‌میدونم‌ازروزاول‌بارداریم‌تاحالاکه‌نزدیک‌دوسالته‌خداباتوبهم‌یه‌حس‌خیلی‌قوی‌بخشید،

مهرادم،باتمام‌تاروپودوجودم،بی‌نهایت‌عاشقتم.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد