مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

مادرانه

بای‌بای‌پوشک

1395/2/5 0:17
نویسنده : zarrin
87 بازدید
اشتراک گذاری

پسرای‌شیطونم‌سلام

مهمترین‌خبری‌که‌دارم‌اینه‌که‌مهرادجونم‌دوروزه‌پوشک‌نمیشه،روزاول‌که‌کلا‌توحمام‌بودیم‌اماروزدوم‌پسرباهوشم

حتی‌یه‌بارم‌جاشوخیس‌نکرد،هردفعه‌به‌من‌میگفت‌ومیرفتیم‌لگن...باورم‌نمیشدمهرادم‌اینقدر‌زودیادبگیره،اما

واقعاروزطاقت‌فرسایی‌بود،شایدده‌بارمیگفت‌جیش‌دارم‌امابرای‌اب‌بازی‌میرفت‌حمام،درکل‌امروزخیلی‌به‌مهرادم

افتخارکردم،البته‌خیلی‌بهانه‌گیری‌کردکه‌پوشکش‌کنم‌اماخوب‌منم‌کوتاه‌نیومدم،یکی‌ازسخت‌ترین‌کارایی‌بودکه

همیشه‌ازش‌فرارمیکردم‌،امامهبدکه‌یه‌روزازمایشی‌بازش‌گذاشتم‌دیدم‌اصلا‌امادگی‌نداره،حالاتاموقعش‌بشه

یه‌فکری‌میکنم‌براش،درکل‌پوشک‌گرفتن‌بچه‌خیلی‌کارسختیه،واقعاامادگی‌‌میخوادمن‌که‌خیلی‌میترسیدم

اماخداروشکرخوب‌تونستم‌خونسردبرخوردکنم،مهرادم‌بازخوردخوبی‌داشت.

اینم‌ازخبرخوبی‌که‌داشتم.دوستون‌دارم‌جوجه‌های‌نازم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد