مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

مادرانه

تدارک‌تولد

1394/12/17 2:35
نویسنده : zarrin
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام‌پسرای‌مامان

الان‌که‌ابن‌پست‌ومیذارم‌ساعت۲/۳۰نصفه‌شبه،اگه‌تاالان‌بیدارم‌به‌عشق‌شماست،جمعه‌۲۱اسفندجشنتونه

امسال‌باتم‌باب‌اسفنجی‌میگیریم،بعضی‌ازتزئیناتواماده‌گرفتم،بعضیاشم‌امشب‌خودم‌درست‌کردم،هیچی

کاردست‌خودادم‌نمیشه،مهرادم‌۳ساله‌ومهبدم۲ساله‌میشه‌به‌امیدخدا،مهرادجونم‌هرروزاهنگ‌تولدت‌مبارک

میخونه‌وامسال‌مفهوم‌بیشتری‌ازتولدمیفهمه،وای‌که‌مهبدمودیگه‌نگو.

ایشاله‌خداسلامت‌حفظتون‌کنه‌وزیرسایه‌پدرومادربزرگ‌شید‌نازنینای‌من،من‌وبابامجیدتمام‌زندگیمونوگذاشتیم

براتون،دوستون‌داریم‌فرشته‌های‌نازم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

biiitaaa
21 اسفند 94 16:35
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد