مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

مادرانه

همه‌چبزخوبه

1394/11/19 2:07
نویسنده : zarrin
100 بازدید
اشتراک گذاری

فقط‌اومدم‌بگم‌همه‌چیز‌خوبه‌ودوستون‌دارم‌وخبرمهم‌اینه‌که‌‌برگشتم‌سرکار،البته‌پاره‌وقت‌‌ودورکاری،خیلی‌خوشحالم

ازاین‌بابت‌،چون‌دلم‌نمیخواست‌خانه‌دارباشم،هرچندسخته‌اماتواجتماع‌بودن‌برام‌مهمه‌واینکه‌اینطوری‌هم‌شاغلم

هم‌خانه‌دارکه‌برام‌باارزشه

دوستون‌دارم‌وخبردوم‌اینه‌که‌بعدازعیدمیریم‌خونه‌خودمون،خیلی‌برنامه‌هادارم،ایشاله‌همه‌چیزبه‌خیر‌وسلامتی

بگذره،برای‌عیدلحظه‌شماری‌میکنم‌وقبل‌ازاون‌تولدشمادوتاگلم،کلاعاشق‌اسفندم‌باهمه‌بدوبدوهاش

دوستون‌دارم‌وخبربعدی‌اینه‌که‌من‌وبابارابطمون‌بهترشده‌شکرخدا.

وبازم‌دوستون‌دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد