مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

مادرانه

بحران‌دوسالگی

1393/10/6 0:10
نویسنده : zarrin
84 بازدید
اشتراک گذاری

سلام‌مهرادمامان

دیگه‌کم‌کم،به‌تولدت‌نزدیک‌میشیم‌ومن‌خیلی‌شوق‌دارم،شباتا‌دیروقت‌بیدارم،تاتزیینات‌تولدت‌روخودم‌درست

کنم،اینقدرتواین‌مدت‌کفشدوزک‌نقاشی‌کردم،همه‌جاروخال‌خالی‌میبینم،پسرگلم‌رفتارای‌شماهم‌خیلی‌تغییر

کرده،دیگه‌رفتاراطرافیان‌برات‌خیلی‌مهم‌شده،وقتی‌سرزنش‌میشی‌سرت‌ومیزاری‌رودستت‌وناراحتیت‌روابراز

میکنی،سعی‌میکنی‌مستقل‌شی،دیگه‌دوست‌نداری‌بهت‌سوپ‌بدم،لجبازهم‌شدی،درضمن‌برادرکوچیکتم‌اذیت

میکنی‌و...خلاصه‌اینکه‌کاملاواضحه‌ازنی‌نی‌بودن‌داری‌خارج‌میشی‌ویه‌اقاپسرمیشی،گل‌نازم‌فکرنمیکردم‌دو

سالگی‌هم‌بحران‌داشته‌باشه،خیلی‌مطالعه‌میکنم‌تابتونم‌بهترین‌رفتاروداشته‌باشم،امارفتاراطرافیان‌دست

من‌نیست،امیدوارم‌بتونیم‌این‌دوران‌روخیلی‌خوب‌بگذرونیم،دل‌مامان‌واسه‌تولدت‌تاپ‌تاپ‌میکنه،خیلی‌

دوست‌دارم‌عشقم،یه‌دنیاعاشقتم‌ومیبوسمت.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

بابایی لیلا سادات
6 دی 93 0:34
خیلی عالی، خدا حفظشون کنه/
zarrin
پاسخ
خیلی‌ممنون،بابایی‌لیلاسادات،خدادخترگل‌شماروهم‌حفظ‌کنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد