مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

مادرانه

دومین‌جلسه‌مشاوره

1394/4/9 1:45
نویسنده : zarrin
126 بازدید
اشتراک گذاری

به‌عزیزای‌دلم‌سلام

دومیشم‌رفتیم،بدنبود،مهراداینقدرشیطونی‌کردکه‌اصلاحواسم‌جمع‌نمیشد‌ازطرفی‌هم‌دلم‌پیش‌مهبدبود

دیگه‌بدون‌من‌نمیمونه،خیلی‌گریه‌میکنه،به‌هرحال‌سطح‌استرسمون‌بالاست،بایدتوجلسات‌گروهی‌شرکت‌کنیم

شایدمن‌نرم،وضع‌من‌بهترازمجیدبود،دلم‌نمیخوادبچه‌هاروتنهابزارم،اماحتمامجیدومیفرستم،بابت‌این

فرشته‌های‌بی‌نظیری‌که‌بهمون‌دادی‌شکرت‌خدای‌مهربونم،کمکم‌کن‌صبورباشم‌وبه‌قولایی‌که‌به‌خودم‌میدم

پایبندباشم،مهرادم‌تمام‌زندگیمی،برگ‌گلم‌،نازنینم‌،لطیفم،دوست‌دارم،مهبدنازم‌عاااااااااااااااااشقتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسئول سایت نی نی عکس
9 تیر 94 13:25
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد