مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

مادرانه

احوالات‌گل‌پسرام

1394/3/12 1:30
نویسنده : zarrin
138 بازدید
اشتراک گذاری

مهبدعزیزم‌چهارده‌ماهگیت‌مبارک،گل‌نازم‌بی‌نهایت‌شیطون‌وغیرقابل‌کنترل‌شدی،اگه‌یه‌لحظه‌ازت

غفلت‌کنم،یه‌خرابکاری‌بزرگ‌انجام‌میدی،چندروزپیش‌دربوفه‌روبازکردی‌وکلی‌کریستال‌ریختی‌پایین

خداروشکرروپات‌نیفتاد،خودتم‌خیلی‌ترسیده‌بودی،دیشبم‌که‌باماژیک‌روفرش‌نقاشی‌کردی،تمام‌این‌کارا

روتویه‌لحظه‌انجام‌میدی،خلاصه‌که‌خیلی‌شیطونی‌والبته‌باهوش‌نمیتونم‌خیلی‌محدودت‌کنم‌چون‌الان

وقت‌کنجکاوی‌وشناخت‌دنیای‌‌پیرامونته،من‌که‌صبرم‌زیاده‌وخداروشکرمیکنم‌که‌سلامت‌وباهوشی

امااون‌یکی‌عسلم،گلکم‌دایره‌لغاتت‌خیلی‌گسترده‌شده،تقریبا‌هرکلمه‌ای‌که‌میگم‌تکرار‌میکنی،چندتاشوبرات

مینویسم:

صابون:بابون

ابی:ابی

اقاجون:اق‌جون

خاله:عاله

دایی:دایی

بای‌بای:بابای

حوله:حوله

خداحافظ:خدافس

داداش:دادا

اخه:اخ

شیر:سیر

موقع‌غرزدن‌میگی:اااااااخدا

الله:لاله

موقع‌اذان‌میگی:لالاه‌بعدمیری‌ازکمدچادرمیاری

دندون:ددون

به‌همه‌نوخوراکی‌هم‌میگی‌به‌به

وخیلیای‌دیگه‌که‌الان‌یادم‌نیست،موقع‌عذرخواهی‌هم‌میگی‌به‌یعنی‌ببخشید،موقعی‌که‌مهبدواذیت‌میکنی

بعدش‌میگی،خداروشکرمهرادعزیزم‌که‌شاهدبزرگ‌شدن‌وپیشرفتت‌هستم،باتمامم‌دوستون‌دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد