مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

مادرانه

روزهای‌سخت‌مادری

1394/1/31 1:23
نویسنده : zarrin
604 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا

گاهی‌دلم‌میخواد‌تمام‌باری‌که‌رو‌دوشمه‌بزارم‌زمین‌وفقط‌‌بشینم‌ونگاه‌کنم،هرچی‌صبوری‌بیشتر‌میشه،مشکلات‌سخت‌تر

میشه،هرچی‌انعطاف‌بیشترمیشه،طوفان‌وحشی‌زندگی‌بیشترخمت‌میکنه،دلم‌میخوادبشگنم،فروبریزم،ازهم‌بپاشم

دیگه‌طاقت‌یه‌دردتازه‌ندارم،اگه‌قراره‌دردوسختی‌باشه،خودم‌هستم،توروبه‌تمام‌‌خداییت‌قسم،‌دست‌شفاتوازسرمهرادم

کم‌نکن،دیگه‌بسه‌واسه‌یه‌بچه‌دوساله‌این‌همه‌مریضی،هرروز‌استرس‌وغم‌تازه،دیگه‌بریدم،خودتم‌میدونی‌چرا،به‌کی

گلگی‌کنم‌جزخودت،خدایا‌بچه‌هامو‌به‌خودت‌میسپارم،اگه‌میشه‌به‌جای‌اینکه‌صبرمنوبیشترکنی،دردبچمو‌کمترکن،

خدایاخواهش‌میکنم‌ازت‌خودت‌درمان‌تمام‌دردای‌مهرادم‌باش.

ازهمه‌خواهش‌میکنم‌برای‌شفای‌مهرادم‌دعا‌کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد