مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

مادرانه

تولداولین‌فرزندم

1393/9/30 0:13
نویسنده : zarrin
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام‌عزیزمامان

مهرادگلم،شما۹۱/۱۲/۲۳عصرچهارشنبه‌‌ساعت۱۵/۴۵دوهفته‌زودترازموعدبه‌دنیااومدی،واسه‌همینم‌توبخش‌‌ان‌ای‌سی‌یو

بستری‌شدی،هرچنداون‌دوهفته‌قدردوسال‌گذشت‌،اماخاطرات‌خوبی‌هم‌ازش‌داریم،مثل‌اولین‌بارکه‌گذاشتن‌بغلت‌کنم

یا‌اولین‌باری‌که‌ازدستگاه‌دراومدی‌و...خلاصه‌اینکه‌۶فروردین‌شماقدم‌روچشم‌مامان‌وباباگذاشتی‌واومدی‌خونه‌بااومدن‌

شما‌ارزوهای‌من‌مستجاب‌شد،خیلی‌دعا‌کردم‌تاخداشماروسلامت‌به‌مابده،شکرش‌که‌خودش‌همه‌چیزودرست‌کردودل‌مارو

شادکرد‌،عزیزدلم‌هرچندمن‌بارداری‌خیلی‌سختی‌داشتم،اماهر‌روزش‌برام‌شیرین‌بود،وبرای‌شما‌تمام‌خاطراتشو‌توسررسید

ثبت‌کردم،تابدونی‌چقدردوست‌دارم،عاشقتم‌گل‌مامان.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد