مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

مادرانه

عزیزکم،۲۳ماهگیت‌مبارک

1393/11/23 1:56
نویسنده : zarrin
96 بازدید
اشتراک گذاری

گل‌نازم،۲۳ماهه‌شدی،هرروزداری‌بزرگترمیشی‌وعزیزتر،یه‌ماه‌دیگه‌تولدته،ماتواین‌هفته‌کلی‌خریدکردیم

واسه‌تولدت،روزشماری‌میکنم‌براش،ایشاله‌همیشه‌سلامت‌وشادباشی‌پسرنازم،خیلی‌خستم،دارم‌میرم

بخوابم،اینقدرامروزلباس‌خریدناتون‌طول‌کشیدکه‌خسته‌شدیم‌من‌وبابا،حسابی‌هم‌بارون‌میومد،ولی‌ما

کل‌مغازه‌های‌بهاروزیرو‌روکردیم،تابهتربناروبخریم‌براتون،ایشاله‌به‌سلامتی‌وخوشی‌بپوشین.قلب

پسندها (1)

نظرات (2)

پریسا
23 بهمن 93 12:26
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله من با اینکه مدت هاست اسم برای دخترم انتخاب کردم تازه الان همه دارن بهم میکن اسمی که انتخاب کردی خیلی قشنگه ولی به اسم خودت نمیاد چیکار کنم؟ به ما هم سر بزنید
باباو مامان ایلیا
27 بهمن 93 9:08
سلام . خوشحال شدیم که شمارو تو ویلاگ ایلیا زیارت کردیم . دیدین پستای رمز دار شما که میسر نشد ما هم برای پسرای گلتون از خداوند سلامت و سعادت آرزو داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد