مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

مادرانه

عشق‌یعنی...

1393/11/18 14:15
نویسنده : zarrin
124 بازدید
اشتراک گذاری

تمام‌هستی‌من،روح‌وجون‌وتن‌‌ودیده‌،تمام‌تپشهای‌من،دلبستگی‌من‌به‌این‌دنیا،همه‌وهمه‌فقط‌وفقط‌دوفرشتن‌

به‌نامهای‌مهرادومهبد،گاهی‌انچنان‌ازعشق‌مادری‌لبریزمیشم‌که‌دلم‌میخواد‌تمام‌دنیا‌روبه‌زیرپای‌دوفرشتم‌بکشونم

زمین‌وزمان‌ورام‌در‌دستهای‌دوفرشتم‌بگذارم‌،کاش‌میتونستم‌فراترازاینها‌توصیف‌کنم‌حس‌وعشقم‌رو.خدایا

سپاسگذارتم،تموم‌کردی‌درحق‌من‌خداییت‌رو،خدای‌خوبم‌،دستهای‌مهربونت‌روکوهی‌باش‌به‌پشت‌‌فرزندانم،

تاتوهستی،نگرانشون‌نیستم،باتمام‌هست‌ونیستم‌پاسبان‌امانتهای‌گرانبهایی‌که‌بهم‌عطا‌نمودی‌میشم،خودت‌کمکم

کن‌تامادرخوبی‌باشم‌برای‌دوفرشتم،نه‌درحدتوانم‌،بلکه‌به‌قدرشایستگیشون،که‌اونا‌شایسته‌داشتن‌بهترینهان.

عشق‌یعنی‌دمی‌‌به‌نام‌مهراد‌وبازدمی‌به‌نام‌مهبد.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد